Korduma kippuvad küsimused

  1. Kas kauba kohaletoomise aega saab edasi lükata?
  2. Kas kaupa saab teisele aadressile saata lasta?
  3. Kas saadate kaupa ka teistesse maadesse?
  4. Kes toob rehvid kohale?
  5. Kuidas ma saan rehvid kätte?
  6. Mil viisil toimetatakse kaup kohale ja mis saab siis, kui mind ei ole kodus?
  7. Millal ma saan teada täpse kauba kohaletoimetamise kuupäeva?
  8. Mis saab siis, kui transpordifirma jättis kauba kohale toomata? Kas mulle saadetakse asendusrehvid?
  9. Mis saab, kui kaup hilineb?
  1. Kas kauba kohaletoomise aega saab edasi lükata?

    Kui rehvid on juba laost välja saadetud ning Teie poole teel, siis ei ole meil kahjuks enam võimalik kättetoimetamisaega edasi lükata, kuna me ei kooskõlasta logistikafirmaga kauba teekonda. (Kaaluge palun võimalust lasta kaup nt naabritel vastu võtta.) Kui kaupa ei õnnestu kellelegi üle anda, jäetakse Teile teade uue kohaletoomisaja ning logistikafirma telefoninumbriga.



  2. Kas kaupa saab teisele aadressile saata lasta?

    Eesti piires toimetame me kauba ükskõik millisele aadressile: otse kliendile koju, alternatiivaadressile või mõnele meie partnertöökodadest.



  3. Kas saadate kaupa ka teistesse maadesse?

    Iseenesestmõistetavalt saadame oma tooteid ka teistesse maadesse. Kui soovite tellida suuremas koguses rehve (rohkem kui 10 tükki), võime oma transpordifirmaga soodushinna kokku leppida. Saatke meile sel juhul e-mail: reifendirekt.co.ee@delti.com .



  4. Kes toob rehvid kohale?

    Meie kauba toob kohale Deutsche Paketdienst (DPD) või General Logistics Systems (GLS).



  5. Kuidas ma saan rehvid kätte?

    Kaupa tellides tuleb Teil sisestada tarneaadress. Te võite kauba ja arve erinevatele aadressidele saata lasta. Kui Te ei saa või ei soovi kaupa oma koduaadressil vastu võtta, saadame selle soovitud aadressile (nn tarneaadress). Arve saadame ka sel juhul Teie arveaadressile. Tarneaadressina võite nimetada ükskõik millise Teile sobiva aadressi - nt oma töökoja, mõne Delticomi partnertöökoja, bensiinijaama vms aadressi. Saatmiskulud on juba hinna sees ning selle teenuse eest ei tule lisatasu maksta.



  6. Mil viisil toimetatakse kaup kohale ja mis saab siis, kui mind ei ole kodus?

    Meie kauba koob kohale kas DPD või GLS. Kui Te ei viibi kodus, küsib autojuht naabritelt luba, kaup nende kätte anda. Kui see ei õnnestu, jätab ta Teile teate kauba saabumise kohta ning Te võite logistikafirmaga ise ühendust võtta.



  7. Millal ma saan teada täpse kauba kohaletoimetamise kuupäeva?

    Niipea, kui tellitud kaup on laost välja saadetud, teatatakse Teile e-mailiga tõenäoline kättetoimetamisaeg. Täpset aega ei ole meil kahjuks võimalik kindlaks määrata, kuna transpordi eest vastutavad logistikateenused DPD jaGLS.



  8. Mis saab siis, kui transpordifirma jättis kauba kohale toomata? Kas mulle saadetakse asendusrehvid?

    Kui transpordifirma jättis kauba kohale toomata, saadetakse Teile iseenesestmõistetavalt kohe asendustoode. Palun teatage meile sellest e-mailiga, märkides selles ka ära oma tellimuse numbri (RD-nr): reifendirekt.co.ee@delti.com või telefoni teel: 00 372 668 13 75



  9. Mis saab, kui kaup hilineb?

    Kui tellitud kauba kohaletoimetamine peaks hilinema tootjafirma süül, teatame sellest viivitamatult ning pakume Teile asenduseks mõnda samaväärset laos olevat toodet.