Korduma kippuvad küsimused

  1. Kas virtuaalses kaubamajas kehtivad samad õigused nagu reaalses kaubamajas?
  2. Mida teha, kui tellitud rehv on defektne?
  1. Kas virtuaalses kaubamajas kehtivad samad õigused nagu reaalses kaubamajas?

    reifendirekt.co.ee on Hannoveris asuva saksa firma Delticom AG online-rehvipood Eestis. Ostu sooritamisel pakume Teile 7-päevast mõtlemisaega, mis tuleb tellimuses ära märkida. Teil on õigus monteerimata ja kasutamata rehvid 30 päeva jooksul tagastada. Kui rehvid on kahjustatud või puudusega, on Teil kõik tarbijakaitse seadusega tagatud õigused. Lisaks sellele on teil õigus oma ost 14 päeva jooksul tühistada.



  2. Mida teha, kui tellitud rehv on defektne?

    Kui tootel peaks esinema vigu, siis vóite selle ettenähtud aja jooksul reklameerida. Tagame oma müüdud toodetele 24-kuulise garantiiaja alates nende kättetoimetamise päevast.

    Palun võtke kõigepealt meie klienditeenindusega e-maili teel reifendirekt.co.ee@delti.com  või faksiga 00372 668 32 48 ühendust või helistage meile meie kiirliini numbril 00 372 668 13 75 (esmaspäevast reedeni kella 8 kuni kella 18 ). Saadame Teile reklamatsiooniblanketi, mille palume Teil täidetult ja allkirjastatult meile tagasi saata.

    Reklameeritud tooted saadame tootjafirmale ekspertiisi teostamiseks tagasi.

    NB! Palun ärge saatke rehve meie kontorisse Hannoveris.
    Seal ei ole meil võimalik rehve vastu võtta. Kui soovite reklameerida juba monteeritud rehve, siis pöörduge palun oma töökoja poole.