Payment Banner

Tellimine - see on imelihtne!

1. Sobivate rehvide leidmine

1. samm: Sisestage otsinguväljale rehvi mõõtmed ja kiirusindeks. Teie auto passis on ära toodud Teie auto rehvide lubatud suurused, mis võivad aga olla muutunud. Kindluse mõttes peaksite siiski oma auto passist järele vaatama, milliseid rehve tohib Teie autole paigaldada.

2. samm: Klikkige nüüd hiirega otsitaval rehvitüübil (nt talve- või suverehvid). Järgnevalt valige välja soovitud mark või jätke alles eelseadistus "Soovin teie pakkumist" ning Teile saadetakse meie pakkumine.

Kui sõidate kaubiku või tavalisest sõiduautost raskema autoga (nt väikebussiga), vajate kas C-rehve või tugevdatud (reinforced) rehve. Sel juhul pöörake tähelepanu nn koormusindeksile (load index), mille leiate oma auto dokumentidest.

Lisaks sellele võite valida run-flat (tühjalt sõidetavad) rehvid või protekteeritud rehvid.

3. samm: Meie tellimisprogramm on automaatselt seadistatud nelja rehvi tellimiseks. Soovides tellida vähem kui nelja rehvi, muutke eelseadistust, sisestades soovitud arvu (nt 2). Tellimisprotsessi käigus saab rehvide arvu ka hiljem veelkord muuta (võimalik on tellida ka 1 rehv). Seejärel klikkige väljal "Leia sobivad rehvid".

2. Rehvide ostmine

Järgmisena näete rehvide nimekirja koos hindadega. „Detalide“ all saate lugeda lisainformatisooni ja näha toote pilti (olemasolu korral). Soovitud rehvi võite kas eelnevalt ära märkida ("Minu valik") või kohe tellida („Tellimine“). Kui olete rehvi eelnevalt ära märkinud, ilmub vasakul menüüs automaatselt „Minu valik“, millele klikkides näete väljavalitud toodet; soovi korral võite "Minu valiku" ka kustutada.

Tellimiseks klikkige valitud toote juures väljale „Tellimine“ või valige menüüst „Tellimine“. Avaneb lehekülg Teie poolt välja valitud rehvide nimekirjaga. Siit leiate ka lisainformatsiooni ostmise kohta. Tellimisprotseduur koosneb viiest sammust; sealjuures võite valida šifreeritud variandi. Siin on Teil ka võimalik veelkord tellitavate rehvide arvu muuta või mittesoovitud artiklid ostukorvist kustutada.

1. samm: Siin näete veelkord oma tellimust. Automaatselt antakse ette rehvide arv 4 ning rehvide saatmine Eesti piires (tasuta!). Kui Te olete juba meie klient ja Teil on olemas salasõna, siis saate selle nüüd sisestada. Ärge unustage tegemast märget selle kohta, et olete lugenud ja nõustute meie Üldtingimustega. Vastasel korral ei ole Teil võimalik tellimist jätkata.

2. samm: Sisestage oma isiklikud andmed – nimi ja aadress. Sisestage ka aadress, kuhu tellitud rehvid tuleb saata. Te võite lasta endale rehvid koju kätte tuua, saata nad mõnel teisel soovitud aadressil või viia ühte meie töökodadest. Teie arveaadressil märgitud postiindeksi alusel esitatakse Teile automaatselt lähimad montaa?itöökojad. Hiirega lehekülje lõppu liikudes saate ka ise töökoja välja valida.

3. samm: Siin saate veelkord isiklikke andemid kontrollida. Samuti määrate kindlaks maksmise korra. Kehtivad maksetingimused leitate siit. Kui Teil on rehvipoe sooduskupong, saate selle numbri siin sisestada.

4. samm: Lõpetuseks on Teil võimalus võtta 7 päeva mõtlemisaega. Kui teete ristikese vastavale väljale, ootame Teie tellimuse täitmisega 7 päeva. Selle aja jooksul võite oma tellimuse veelkord läbi mõelda ja soovi korral tühistada. Siin saate ka avaldada oma arvamust – kiitust ja kriitikat. Samuti tuletame Teile siinkohal meelde meie 30-päevast tagastamisvõimalust (seadus näeb ette ainult 14-päevase tagastamisevõimaluse). Lõpetuseks kinnitage tellimus oma nimega. Tellimuse ärasaatmisega teete õiguslikult siduva pakkumise ostulepingu sõlmimiseks.

5. samm: Viienda punkti all näete oma tellimust ja tellimusnumbrit. Samaaegselt saadetakse teile e-mailiga tellimuse kinnitus kontrollimiseks ja alalhoidmiseks, mille saate siin ka välja trükkida. Pidage silmas, et tellimuse ärasaatmise ja meiepoolse tellimuse kinnitusega ei ole ostuleping veel jõustunud. Ostuleping jõustub alles siis, kui Te saate meilt e-maili kauba teelepaneku kohta.

Kui rehvid on teele saadetud – see toimub u 1-2 päeva pärast tellimuse sisseandmist, kui tõrkeid ei esine - saadetakse Teile arve, mis kehtib tellimuse kinnitusena. Nüüd on Teil ka õige aeg väljavalitud töökojaga kontakti astuda ning rehvide monteerimiseks aeg kinni panna.

Lõpuks palume Teil (vabatahtlikult) mõnele küsimusele vastata, et aidata meil oma teenindust parandada.

Kui peaksite avastama, et olete andmete sisestamisel teinud vea, siis on Teil kaks võimalust seda korrigeerida:

Leheküljel Minu tellimus saate pärast oma e-maili-aadressi ja salasõna (kui olete seda tellimisel kasutanud) sisestamist oma andmeid ise korrigeerida.

Saatke e-mail soovitud muudatustega aadressil reifendirekt.co.ee@delti.com.