Tellimuse staatust x
Logige välja

66813756681375

X
Kas vajad abi?
Viime sind samm
sammult õigete
rehvide juurde.
Rehviotsing
Laius
Kõrgus
Diameeter
Reifen Finden
Sõiduki andmete järgi
Mark:
Mudeliseeria:
Tootmisaasta / tüüp:
Seeria / versioon:

Elektri- ja hübriidautode rehvid


Elektri- ja hübriidautod ei ole enam üksnes trend, vaid tasapisi on neist saamas kandev jõud autoturul. Mõistagi on vaja elektri- ja hübriidsõidukitele ka spetsiaalseid rehve.

Mida rehvide valimisel arvestada


Turvaline haarduvus, kõrge sõidumugavus ja ülim ökonoomsus – need on vajalikud igal juhul. See ei ole ilmselgelt rehvitööstuse jaoks lihtne standard. Heade rehvide loomine elektriautodele nõuab intensiivset uurimistööd. Premium-tootjad on eelkõige valmis investeerima raha uuendustesse, mis võimaldavad pakkuda suuremat läbisõitu ilma turvalisuselt kompenseerimata. Sobida võivad ka madala veeretakistusmüraga (AA-tasandil) ja kõrge koormustaluvusega rehvimudelid. Või sa void valida ka kohandatud rehvid, mis on autotootja poolt spetsiaalselt sinu sõiduki jaoks heaks kiidetud. Kui tahad teada, kas selline variant sobiks sulle, kasuta meie rehviotsingut, mis asub vahelehe “Autovaliku kohta” all. Meie veebipoest leiad rehve, mis on spetsiaalselt sellistele nõudmistele loodud.

Millised on tootjate uusimad rehvid?


Elektriautode rehvide hulgas on hakkanud levima nö kõrged ja kitsad rehvid. Selliste näol on tegemist rehvidega, millel on kitsas muster ja suur läbimõõt, st need on spetsiaalselt disainitud elektriautodele. Mõned tuntud tootjad pakuvad spetsiaalseid elektriautode rehve:

Uus ajastu: HL-rehvid rasketele sõidukitele

Raskemad elektriautod ja elektri- või hübriidajamiga maasturid rakendavad teele rohkem raskust kui tavalised sõiduautod. Tavaliselt ei ole aga sellistele sõidukitele saadaval suuremaid rehve, mille koormustaluvus oleks kõrgem. Seepärast esitleb Continental nüüd esimesi sõiduautorehve, millel on kõrge koormusindeks – lühidalt „HL“ tüüpi rehvid.

Kõrge koormustaluvusega rehvide omadused

HL-rehvide ja tavaliste rehvide erinevus seisneb nende koostises. HL-rehvidel on kõrgem koormustaluvus, kuna rehvis on kasutatud teistsugust struktuuri ja kummiühendit. Optimaalsete rehvide pakkumiseks on arvesse võetud ka veeretakistust ning kütusekulu. Ühtlasi on oluline hoida veeretakistusmüra madalana.

Esimesed HL-rehvid Continentalilt

Koormusindeks viitab sõiduki rehvide lubatud maksimaalsele koormusele. Continental esitles 2021. jaanuaris esimest korda HL-rehve, mille koormusindeks oli 101. Koormustaluvuse raskus on 825 kg. Ettevõtte eesmärk oli pakkuda tugevaid rehve raskematele hübriid- ja elektriautodele, mis on oluline faktor, arvestades, et selliste sõidukite osakaal on järjest kasvamas. Statistiliselt kaaluvad sellised sõidukid ca 300 kilo rohkem kui tavalised sisepõlemismootoriga autod. See on märkimisväärne katsumus, kuna tugevamaid rehve on keeruline leida.
Erinevalt varasematest XL-rehvidest, mille koormusindeks oli 98, on Continentali HL-rehvide koormusindeks 10% kõrgem: 750 kg asemel 825 kg rehvi kohta. Oluline teada: rehvirõhk on endiselt ca 2.5 bari. Muideks, sinu sõiduki koormusindeks on kirjas sõiduki registreerimistunnistusel. Selle jaoks on asjakohased viimased kaks või kolm numbrit. Selleks, et koormustaluvusel oleks piisavalt reservi, on võimalik, et koormusindeksit võib ka pisut ületada.

Elektriautorehvide nõuded


  • Turvalisus
    Nagu ikka: turvalisus eelkõige! Elektriautode rehvid peavad ühtaegu tagama haarduvuse ja ka lühikese pidurdusteekonna, eriti mitmekesiste ilmastikuolude jaoks. Teine rehvisildi tähis – ideaalis A-tähis – viitab väga heale pidurdusvõimele märgades oludes.
  • Madal veeretakistus & kõrge koormustaluvus
    Elektriautod on üldiselt raskemad oma massiivse aku tõttu. Rehvid peavad seega suutma taluda kõrgemat koormust ning samas pakkuma kõrgema veeretakistuse, madalama rehvikulu ja energiakulu. Mõned rehvitootjad pakuvad XL-tähisega rehve raskesõidukitele. Madala veeretakistuse (tõhususklassiga A) saavutamine on endiselt eesmärk, sest: mida madalam see on, seda kõrgem on läbisõit.
  • Pöörded
    Elektriajami tõttu on elektri- ja hübriidautode pöörded kiirendamise alguses teistsugused kui bensiini- või diiselautodel. See mõjutab ka läbisõitu.
  • Madal müratase
    Madal müratase tagab sõidumugavuse. Elektriautod on üldiselt väga vaiksed, seega tasub mürataset rehvide valimisel silmas pidada.

Populaarsed elektriautod & sobivad rehvid

2020. aasta enimmüüdud elektriautod. Meilt leiad sobivad rehvid. Kasuta linki, et saada ligipääs detailsele rehviotsingule.

# Mudeli nimetus / Tüüp Näita rehve
1 Renault Zoe Rehviotsing Renault Zoe
2 VW e-Golf Rehviotsing VW e-Golf
3 Tesla Model 3 Rehviotsing Tesla Model 3
4 VW ID.3 Rehviotsing VW ID.3
5 Hyundai Kona Elektro Rehviotsing Hyundai Kona Elektro
6 TSmart Fortwo Rehviotsing TSmart Fortwo
7 VW e-Up Rehviotsing VW e-Up
8 BMW i3 Rehviotsing BMW i3
9 Audi E-Tron Rehviotsing Audi E-Tron
10 Opel Corsa-e Rehviotsing Opel Corsa-e
Label: A-A-68

EL-i rehvimärgis ja elektriautod


Kas EL-i rehvimärgise abil saab leida elektriautole sobivad rehvid?

Jah, sest EL-i rehvimärgis annab ülevaate rehvi omadustest kolmel tasandil:

a) energiatõhusus

b) haarduvus märjal pinnal

c) müratase

Headel elektriauto rehvidel peaks olema nii energiatõhusus kui ka märghaarduvus A-tasemel. Autoomanikud, kes eelistavad kõrgemat sõidumugavust, valivad ühtlasi ka madalama müratasemega rehvid. Mida madalam müratase, seda vaiksemad on rehvid. Eriti vaiksetel rehvidel on lisaks ka lainesümbol.

Milliseid rehve soovitab ReifenDirekt.co.ee sinu elektriauto jaoks?

Siin on mõned esiletõstetud rehvid – saadaval meie poes:

Hinnad sisaldavad KM-i ja saatmist Eestis siseselt.