Payment Banner

Korduma kippuvad küsimused

  1. Kas müüte uusi rehve?
  2. Kas teil on teavet tootja või valmistamiskoha kohta?
  3. Kui kaua on rehvid töökõlblikud?
  4. Kui vanad on teie pakutavad taastatud rehvid?
  5. Kui väike võib olla turvisemustri sügavus?
  6. Kuidas rehve ladustada?
  7. Kuidas tunda ära vähese müraga rehvid?
  8. Kust ma saan teavet rehvide maksimaalse võimaliku kilometraaži kohta?
  9. Millal rehv lõhkeb?
  1. Kas müüte uusi rehve?

    Pakume Teile ainult uusi rehve jooksvast produktsioonist. Rohkem kui 2 aastat laos olnud kaup kannab DOT-numbrit, mis tähistab rehvide tootmisaega. Rehvi küljel olev DOT-number näitab ära rehvi tootmise nädala ja aasta. Pidage ka meeles, et rehvide materjali omadused võivad nende asjatundlikul ladustamisel paraneda, kuna kummisegu tugevneb aja jooksul veelgi. BRV (Bundesverband Reifenhandel und Vulkanisierungs-Handwerk e.V.) andmetel käsitletakse kuni 3 aasta vanuseid eeskirjade kohaselt ladustatud rehve kui „väga uusi“ ning kuni 5 aasta vanuseid rehve kui „uusi“.



  2. Kas teil on teavet tootja või valmistamiskoha kohta?

    Meie pakutavad rehvid tulevad otse tootjalt. Kuna paljud firmad toodavad teistes maades, siis ei saa me kahjuks garanteerida, et meie rehvid on valmistatud Saksamaal. Kõiki meie rehve kontrollitakse aga rangete Euroopa Liidus kehtivate reeglite järgi, mis eeldavad kõrget kvaliteeti. Kõik Euroopa Liidus müüdavad rehvid peavad kindlaksmääratud standardile vastama, millele viitab rehvi küljel asuv sümbol "E" või "e".



  3. Kui kaua on rehvid töökõlblikud?

    Rehvide eluiga kestab umbes 10 aastat. Korralikult ladustatud rehvid on kuni viie aasta möödumiseni omaduste poolest võrdsed uute rehvidega. Rehvid vananevad füüsikaliste ja keemiliste protsesside tõttu. See kehtib ka kasutamata või vähekasutatud rehvide kohta. Aegumisprotsessi takistamiseks lisatakse kummisegule aineid, mis takistavad rehvide kvaliteedi halvenemist hapniku ja osooni mõjul. See tagab rehvide töökindluse ka pärast mitmeaastast laos seismist ning aitab neil säilida tasemel, mis vastab uute rehvide spetsifikatisioonile. Seejuures tuleb aga jälgida rehvidega läbitud kilomeetrite arvu. Kui see on keskmiselt 44.000 km / aastas, siis ei tohiks suverehve kauem kui 3,5 aastat ja talverehve kõige kauem 7 aastat kasutada (eeldusel, et nendega sõidetakse ainult talvel).



  4. Kui vanad on teie pakutavad taastatud rehvid?

    Kuna esialgse rehvi vanust ei ole võimalik pärast taastamist enam kindlaks teha, saab rehvipood või vulkaniseerimistöökoda rehvi tööiga hinnata ainult taastatud rehvi valmistamise kuupäeva põhjal. Taastatud rehvi eluiga algab tema valmistamise kuupäevaga ja kestab nagu ka uute rehvide puhul maksimaalselt 10 aastat. Teadmiseks: taastatud rehvide puhul kehtivad uute rehvidega samad garantiitingimused, mis algavad nende valmistamis- või kliendile kättetoimetamise kuupäevaga.



  5. Kui väike võib olla turvisemustri sügavus?

    Juba 4 mm sügavuse profiili korral väheneb rehvide haardumine teega tunduvalt, seda eriti niisketes ilmastikutingimustes. Rehvid võivad kontakti teega kaotada, sõidukit ei saa enam juhtida ega pidurdada. Suverehve tuleks vahetada hiljemalt 2-2,5 mm profiili sügavuse, talverehve aga juba 4 mm profiili puhul. Profiili sügavust mõõdetakse kõige sügavamas soonte punktis. Katsed näitavad, et juba alla 3 mm sügavusega turvisemustri puhul väheneb haardumine teega tunduvalt, seda eriti niisketes teeoludes!



  6. Kuidas rehve ladustada?

    Velgedeta rehve ladustatakse püstiasendis, monteeritud rattaid aga lamavas asendis. Ladustamiseks sobib hästi pime, kuiv ja jahe ruum. Jälgige, et rehvid ei puutuks kokku bensiini, õli ega rasvainetega.



  7. Kuidas tunda ära vähese müraga rehvid?

    Rehvide sise- ja väliskülgedel asuvad üksikud kummiplokid. Kui need paiknevad asümmeetriliselt ja turvisemustri sisselõiked ei ulatu väliskülgedelt keskele, on tegemist vähese müraga rehvidega. Spetsiaalne turvisemuster ja materjal (pehmem kummisegu) optimeerivad rehvide veereomadusi, nii et müra, aga ka kütusekulu vähenevad tunduvalt.



  8. Kust ma saan teavet rehvide maksimaalse võimaliku kilometraaži kohta?

    Rehvide maksimaalset võimalikku kilometraaži on raske hinnata, kuna seda mõjutavad erinevad faktorid nagu näiteks sõiduki kaal, pinnasekate ning Teie sõidustiil.



  9. Millal rehv lõhkeb?

    Sellele küsimusele ei saa kahjuks üldist vastust anda. Sagedasteks põhjusteks on: A) Sõitmine liiga väikese rõhuga või liiga raske koormaga: tekib liiga suur hõõrdumine, mille tõttu rehv kuumeneb üle ja ta üksikud koostisosad ei suuda enam koormust taluda. See võib väljenduda rehvi pealispinna järsus eraldumises või rehvi purunemises. B) Takistustest (nt kõrgetest äärekividest) ülesõit: Vigastused võivad olla osaliselt nähtavad (kummumine ja rebendid), aga ka nähtamatud, kui vigastada on saanud rehvi sisemus. Tagajärjeks võib olla nagu A) puhul rehvi pealispinna eraldumine või rehvi purunemine. Kahjustus võib ka suureneda, kui vigastatud rehviga läbitakse suurtel kiirustel ja raske koormaga pikki vahemaid. Võimalikud tagajärjed: rehvi pealispinna eraldumine või rehvi purunemine. Kokkuvõtteks võib öelda, et rehv puruneb, kui ta vorm mõnel nimetatud põhjusel kannatada saab ja ta oma stabiilsuse kaotab.