Tellimuse staatust x
Logige välja

66813756681375

Korduma kippuvad küsimused

Tellimist puudutavad küsimused

Küsimused reklamatsiooni esitamise kohta

Mida teha, kui tellitud rehv on defektne?

Mida teha, kui tellitud rehv on defektne?

Kui tootel peaks esinema vigu, siis vóite selle ettenähtud aja jooksul reklameerida. Tagame oma müüdud toodetele 24-kuulise garantiiaja alates nende kättetoimetamise päevast.

Palun võtke kõigepealt meie klienditeenindusega e-maili teel reifendirekt.co.ee@delti.com  või faksiga 668 32 48 ühendust või helistage meile meie kiirliini numbril 668 13 75 (esmaspäevast reedeni kella 8 kuni kella 18 ). Saadame Teile reklamatsiooniblanketi, mille palume Teil täidetult ja allkirjastatult meile tagasi saata.

Reklameeritud tooted saadame tootjafirmale ekspertiisi teostamiseks tagasi.

NB! Palun ärge saatke rehve meie kontorisse Hannoveris.
Seal ei ole meil võimalik rehve vastu võtta. Kui soovite reklameerida juba monteeritud rehve, siis pöörduge palun oma töökoja poole.